15. september 2013

En fantastisk søndag

I dag har jeg simpelthen haft den dejligste søndag længe. Jeg har haft fri, ingenting at skulle nå og bare haft tid til at hygge med min skønne kæreste.
Så vi gik b.la. en tur og tog et par billeder af dagens outfit. Jeg har længe været helt besat af Chelsea Boots og da jeg så at Debbie igen i år havde denne fede lak version, ja så måtte jeg jo simpelthen have et par!
Syntes de er så vilde og anderledes - helt igennem perfekt til min stil!
Jeg er over det sidste stykke tid blevet utrolig glad for mærket Fiveunits som laver de lækreste bukser.
Den version jeg har kastet min kærlighed over hedder Jolie og minder utrolig meget om Malene Birger's Teodosio buks. Teodosio buksen har længe har været min absolut favorit som kan bruges til alle lejligheder, men kan mærke Fiveunits begynder at opnå samme plads i mit hjerte. Fiveunits blev grundlagt i 2008 af Carit Løvdal og jeg forstår simpelthen ikke, at jeg først har "opdaget" brandet inden for det sidste år - måske er det egentligt meget heldigt, da jeg allerede har erhvervet mig 3 par.. og de er alle sorte!

God fornøjelse
Lizette











Buks: Joile, BootsDebbie lak, T-shirtMalene Birger, JakkeSecond Female, TørklædeBeck Söndergaard


Ingen kommentarer:

Send en kommentar