11. september 2013

Grå casual september

Dagen i dag har været lidt grå og man begynder virkelig at mærke at sommeren en ved at slutte. Så derfor skulle dagens outfit være gråt og casual præget.
Jeg havde fornøjelsen af at have min dejlige søster med ned i byen i dag og tage lidt billeder.
Jeg har lige købt denne lækre kjole fra AJ Project 117 og er super glad for den! Jeg elsker at AJ kombinere
det rå og casual med det eksklusive luksuriøse hverdags look.
AJ for mig skiller sig lidt ud ved b.la. at kombinere flere materialetyper på samme style som bomuld, silke, uld og viskose samt at de anvender en helt speciel teknik til indfarvningen der gør, at hver eneste style bliver helt unik. Tøjet bliver håndlavet i Italien da det at indfarve mix af forskellige materialer eftersigende er noget af et projekt. Det syntes jeg er lidt cool og så gør det jo ikke spor at ikke én style er ens.
Jeg har valgt at style dem med mine Billi Bi chelsea boots som jeg nærmest lever i! De er fantastisk, behagelige, cool og passer til alt hvad jeg har i mit skab.
Lidt smykker fra Sif Jakobs, stort ur fra Pilgrim og sidst med ikke mindst min elskede Mulberry taske.






AJ Project 117Simona Kjole, Billi BiChelsea Boots, Sif JakobsPilgrim, Mulberry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar