29. september 2013

Gylden efterårs hår

Som jeg lovede i går ville der kommer billeder op af mine nye bukser samt mit "nye" hår.
Jeg har længe gået og tænkt på at anskaffe mig et par lækre skindbukser, og indtil det rette par er fundet, så har jeg købt dem her i imiteret læder.
Jeg har længe haft en svaghed for det rå twist som læder bukser bringer til ethvert look! det er sexet, super cool og intet står højere på min ønskeliste lige nu.
Så indtil de helt rigtige er fundet så syntes jeg selv at disse er et fint alternativ.
Jeg har valgt at style dem med en AJ project 117 skjorte og min nye dejlige vest fra Second Female.
Jeg har også længe gået og overvejet om der skulle ske en forandring af mit lange hår. Jeg elsker mig hår, der et en af de ting som kendetegner mig og jeg kunne aldrig i min vildeste fantasi drømme om at klippe det af! Så jeg tænkte at jeg ville prøve ombre moden. Jeg faldt tilfældigvis over et ombre kit fra Loreal og tænkte at det da selvfølgelig skulle prøves:)
Så nu har jeg fået det fedeste hår, som matcher de smukke gyldne efterårsfarver!






4 kommentarer:

  1. Det ser virkelig godt ud Lizette :) Glæder mig til at se det i virkeligheden!

    SvarSlet
  2. Hej Lizette. Rygterne går jo på at du har en blog, hvor er her bare fint!

    Jeg synes personligt at imiteret læder giver de pæneste ben, og kunne ikke leve uden sådan et par.
    - Og du ved jeg er vild med dit hår :)

    knus mie / www.miedina.com

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet