26. december 2013

Verdens bedste mand

Så er juledagene overstået og jeg starter på arbejde i morgen.
Julen har for mit vedkommende været helt fantastisk i år og jeg har virkelig nydt at være sammen med min familie. Juleaften blev tilbragt med min fars side af familien hvor vi fik et overdådigt julemåltid, fik danset rundt om det smukkeste juletræ og hygget til den helt store guldmedalje!
Jeg må sige at jeg virkelig nød denne aften, men savnede min kæreste rigtig meget.
Min kæreste har det med at forkæle mig på alle måder. Han får mig virkelig til at føle mig som en prinsesse, han er en vaskeægte romantiker og han smelter mit hjerte hver evig eneste dag! Og selvfølgelig var juleaften ingen undtagelse, for hold da op jeg elsker min julegave!!

Der var det mest vidunderlige ur i gaven, nemlig et Michael Kors ur (MK5165) ! Jeg blev simpelthen så glad og virkelig overrasket, havde ønsket mig et lille tilskud til uret da december jo er lidt af en dyr måned for alle. Så da jeg åbnede den smukke gave og så at der lå en æske hvor der udenpå stod Michael Kors, ja så blev jeg altså helt paf!

Håber i alle har haft en dejlige jul derude.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar