6. april 2014

Snehvide looket

Med hud så hvid som sne, læber så røde som blod og hår så sort som ibenholt - er Snehvide den smukkeste prinsesse af dem alle:) ihvertfald efter min mening!
Jeg har altid været meget fascineret af skønheder som Dita von teese, Eva Green og Snehvide.. Jeg tror det er kontrasten mellem den lyse sarte hud og det mørke hår som drager mig, ihvertfald har det altid tiltalt mig rigtig meget at værne om min lyse og sarte hud = ingen solarie, skygge og masser af solcreme når solen kigger frem. Jeg har aldrig været en af dem som tog solarie eller gerne ville være lækker brune (ikke at det ikke er flot at have lidt farve i sommeren), men det har aldrig været et look der har passet til mig. Jeg er fra naturens side meget mørk i mine aftegn (hvis man kan sige det?), mørkt hår, sorte øjenbryn og mørke øjne - dog med meget lyst hud! Så derfor var det helt rart at få helt mørkt hår igen efter en pause på næsten 8 mdr. Så her får i lige lidt billeder af mit "nye" hår:)
Hvad er i selv til? 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar