30. december 2013

Årets sidste (sko) køb.

Så nærmer nytårsaften sig og jeg glæder mig!

Min kæreste og jeg har valgt at vi selv vil stå for menuen i år, så vi skal have alt muligt godt:)  Bagefter mødes vi og feste med nogle gode venner b.la. Katrine og Mie (tjek de to bloggere ud, de er meget inspirerende), så tror bestemt at dagen/aftenen/natten bliver intet mindre end fantastisk!

Jeg har i dag foretaget mig årets sidste køb, to par lækre sko som jeg blev nød til at føje til samlingen.
Det ene par er et par ultra cool Billibi som er et af mine yndlings mærker indenfor fodtøj. Altid smart og behageligt, samt god kvalitet. Det andet par er fra Debbie.

Jeg har en meget stor svaghed for chelsea boots da de er så anvendelige og generelt bare flotte. Derfor har jeg fået mig et par helt nye ruskinds chelseas som jeg er sikker på jeg kommer til at elske at gå i når vejret engang blir til det! Farven er virkelig flot og syntes simpelthen bare de er intet mindre end perfekte:)

Det andet par, Debbie støvlerne.. Dem har jeg længe gået og luret på dag ind og dag ud. Jeg er meget glad for snake og syntes de er så rå og cool. Kan ihvertfald roligt sige at dem kommer jeg til at "leve i" i når jeg har fri, for de er indbegrebet af mig!

Håber i alle kommer godt ind i det nye år:)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar