15. december 2013

Julegave ønske

Så er juleaften ved at nærme sig og jeg glæder mig simpelthen så meget til at holde jul i år!
Jeg syntes det er så hyggeligt at være sammen med familien, få noget godt dansk julemad, se på alle de smukke lys og så elsker jeg traditionen at danse om juletræ.
Dog har jeg haft lidt svært ved at finde på ønsker i år, det vil sige jeg sagtens kan finde på en million ting jeg kunne bruge, men problemet er lidt det at jeg altid når at købe det hele selv:)
Men en ting jeg har tænkt meget over at investere i, er et nyt lækkert ud. Så det ønsker jeg mig i julegave i år.
Jeg har en svaghed for ure og syntes det her smukke Michael Kors ur vil være helt perfekt i min garderobe! Da jeg til dagligt arbejder i Bahne2 (modetøj) er det vigtigt for mig at udstråle lækker stil og generelt se pæn og smart ud - og det er præcis hvad det her ur gør!
Det er super lækkert og meget flot, og så passer det helt perfekt til alle mine sølv smykker.

Modellen hedder MK 5165.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar