1. marts 2014

BMB

Jeg er denne sæson gået ALL IN når der kommer til Malene Birgers flotte frakker! Nøj hvor syntes jeg bare de er fine og selvfølgelig måtte jeg jo have et par stykker, eller tre til samlingen herhjemme:)
Jeg har allerede vist jer min smukke rosa fiurica frakke i et indlæg, men de to andre har jeg ikke fået vist jer endnu. Men selvfølgelig skal i ikke snydes for de smukke frakker, så her er lige et lille sneak peak indtil jeg får taget lidt billeder af de to andre skønheder. 

Som jeg nævnte øverst så er jeg gået all in og derfor så har jeg købt mig disse 3 frakker Fiurica frakken i rosa, Vedika blazeren i lyseblå og Berko jakken i hvid da jeg følte at jeg ikke kunne leve uden nogle af dem:)
Alle 3 kan købes i Bahne, og er intet mindre end helt perfekte til det dejlige forår!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar