8. marts 2014

Weekend

Så blev det weekend og med det smukkeste vejr jeg længe har set! Hold nu op hvor er det dejligt at dagene bliver længere og temperaturen varmere. Syntes det er så livsbekræftende at høre fuglene synge om morgenen, samt mærke at foråret er kommet.

Det er jo sådan at vi har fået en lille hundehvalp herhjemme;) Tjalfe hedder han, og han tager altså alt min fritid (og vi nyder det), så bloggen er pt. ikke så up to date som jeg kunne ønske. Dog fik jeg taget lidt billeder i dag hvor jeg er iført min nye kjole fra Ganni og en af mine Malene Birger jakker. Hvis ikke i kender så meget til mærket Ganni, så er det altså værd at tjekke ud! Det er super fedt og priserne er fantastiske og det samme gælder kvaliteten. Vi forhandler det i Bahne, så næste gang du er en smut i en af vores butikker, så gør dig selv den tjeneste lige at smutte hen og se på det - det er så fiiint!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar