29. marts 2014

Foråret er (endelig) kommet

Så skal jeg da lige love for at foråret har ramt lille Danmark! Det er så skønt at mærke at dagene bliver længere, lysere og ikke mindst varmere:)
I denne anledning (af det smukke danske vejr) tog jeg min nye læderjakke på. Jeg er normalt ikke til læderjakker, men denne her model fra Samsøe Samsøe faldt jeg simpelthen for. Den er så fed og rå uden at være for meget.. Og så har den efter min mening den absolutte, ultimative perfekt længde da jeg ikke er til korte jakker.
Jeg havde valgt at style jakken med et nyt tørklæde fra Becksöendergaard i leopard, bare som en sjov lille kontrast til den prikkede Ganni kjole. Udover det har jeg lige købt mig en lille fin clutch fra Depeche som jeg syntes var så fin i farven, så den skal i heller ikke snydes for:)

Jakken kan købes her eller i Bahne hvis man kunne være interesseret.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar